پلاست پلاستو وود - طراحی و اجرا
چوب پلاست
_

دست در دست طبیعت همراه با چوب پلاست پلاستو وود

معماری سبز یا طراحی سبز

طراحی و اجرا چوب پلاست یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در میان معماران است، لذا داشتن نظارت بر اجرای پروژه ها اهمیت بالایی دارد. از سوی دیگر معماری سبز یا طراحی سبز رویکردی در ساخت و ساز است که در آن تاثیرات منفی در سلامت انسان و محیط زیست را به حداقل می رساند. معمار یا طراح سبز تلاش می کند که از آب، هوا و زمین با انتخاب مواد ساختمانی سازگار با محیط زیست و شیوه های ساخت و ساز، حفاظت کند.

پلاستو وود با تولید کامپوزیت های چوب پلاست (وودپلاست / چوب پلاستیک) دوستدارِ محیط زیست و قابل بازیافت و همچنین استفاده از تیم طراحی مجرب و خلاق، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جانِ دوباره ای به محیط شما بدهد.

  • روف گاردن تراس گاردن
  • کفپوش نماپوش
  • فلاورباکس مصنوعات
  • آلاچیق پرگولا
  • کاور کنار استخر مبلمان شهری
چوب پلاست
_

نظارت بر اجرا 

چوب پلاست از مهمترین محصولات مورد استفاده در طراحی و ساخت

چوب پلاست از مهمترین محصولات مورد استفاده در طراحی و ساخت روف گاردن است از اینرو یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در میان معماران، لزوم داشتن نظارت بر اجرای پروژه هاست.

اما دفاتر طراحی زیادی وجود دارند که با وجود فراهم کردن طرح های معماری، بر فرایند اجرا نظارتی ندارد. برخی از کارفرماها نیز تصور میکنند چون کیفیت طرح و یا جزییات نصبی که در اختیار آنها قرار گرفته است، بالاست، نیازی به نظارت در فرایند اجرا نیست و می توانند به تنهایی این کار را انجام دهند.

برای اینکه طرح خود را به بهترین شکل به ثمر برسانید باید بر تمامی مراحل آن کنترل کامل داشته باشید. پلاستو وود معتقد است نظارت بر اجرای پروژه یک آپشن اختیاری نیست که به عنوان خدمات اضافه به کارفرما پیشنهاد شود، بلکه بخش جدانشدنی از فرایند معماری است. از اینرو ما تمام قد تا پایان اجرا کنارتان ایستاده ایم.

پلاست 02 - طراحی و اجرا