نکاتی برای فضا سازی ویلا با چوب پلاست

مزیت های چوب پلاست چیست؟

از جمله بزرگترین مزیت های چوب پلاست رویکرد سازگار با محیط زیست در استفاده از چوب ضایعاتی و مواد پلاستیکی بازیافتی است. پلاستیک های کامپوزیت چوبی در مقایسه با چوب ماسیو و یا ترمو وود هزینه نگهداری کمی دارند. یکی از دلایل اصلی رشد سریع چوب پلاست هزینه چرخه عمر کم آن است.

مزیت های چوب پلاست از جمله تعمیر و نگهداری کم

از جمله دیگر مزیت های چوب پلاست  این ایست که چوب پلاست نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد ، زیرا برخلاف پوشش چوبی سنتی نیازی به سنباده زنی ، لاک زدن ، آب بندی یا رنگ آمیزی ندارد. می توان آن را با روشهای ساده تمیز کردن تمیز کرد. بعد از یک روز طولانی در محل کار ، زمان بیشتری را صرف لذت بردن از چیدمان خود کنید و زمان کمتری را برای حفظ آن صرف کنید!

بادوام و ماندگار

از آنجا که تخته های چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک است ، از مقاومت ترکیبی هر دو ماده برخوردار است. تخته های چوب پلاست به دلیل استحکام بیشتر اجزای ترموپلاستیک ، طول عمر بسیار بیشتری نسبت به دیگر محصولات چوبی دارد. با محتوای چوب کمتر ، در برابر خوردگی ، پوسیدگی ، پوسیدگی ، موریانه و کپک مقاوم تر می شود.

بی خطر

تخته های چوب پلاست با طرح های مقاوم در برابر لغزش (به عنوان مثال شیارها) ایجاد شده است و مانند چوب های چوبی سنتی متلاشی نمی شود و آنها را برای کودکان ، حیوانات خانگی و افراد مسن انتخاب امن تری می کند.

مقرون به صرفه

پوشش چوبی سنتی ممکن است در ابتدا ارزان تر به نظر برسد ، اما چوب پلاست در درازمدت از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است. این به این دلیل است که چوب پلاست نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد و برخلاف چوب های سنتی مانند ترمو وود دچار ترک خوردگی ، پوسیدگی یا پیچ خوردگی نمی شود و نیاز به رنگ آمیزی دوره ایی ندارند.

چوب پلاست انتخابی بسیار مناسب برای پوشش اطراف استخر و روف گاردن است ، زیرا ضد آب است. چوب های چوبی سنتی مانند ترمو وود وقتی در معرض رطوبت و آب ایستاده قرار می گیرند متورم و تاب می خورند.

سازگار با محیط زیست

دک های چوب پلاست شامل الیاف چوب و مواد پلاستیکی تجدید پذیر و بازیافت شده است. الیاف چوب معمولاً از چوب های دور ریز تولید شده توسط تولید کنندگان چوب به دست می آیند ، که در غیر این صورت هدر می روند یا به محل دفن زباله ارسال می شوند. این به مواد زندگی تازه ای می بخشد و اطمینان حاصل می کند که هیچ درخت جدیدی برای تولید کفپوش و یا دیوارپوش های چوب پلاست قطع نمی شود. علاوه بر این ، کامپوزیت های چوب پلاست در دمای پایین تری نسبت به پلاستیک های خالص ذوب می شوند ، بنابراین مصرف انرژی را کاهش می دهند.

زیبایی سازه های ساخته شده با چوب پلاست

کامپوزیت های چوب پلاست زاییده فناوری جدید و فرآیندهای کارآمد تولید است. آنها ارزش زیبایی و عملکردی به خانه شما می بخشند و در بلند مدت مقرون به صرفه هستند. این محصولات های چوب پلاست محکم و بادوام را می توان برای کفپوش ، مبلمان ، نرده، روف گاردن و موارد دیگر استفاده کرد. بسیاری از خانه های مدرن ، پوشش چوب پلاست را به عنوان نوعی سرمایه گذاری هوشمند برای آینده خانه های خود انتخاب می کنند.

مزیت های چوب پلاست از جمله خواص فیزیکی خوب چوب پلاست

پایداری ابعادی چوب پلاست بهتر از چوب سنتی مانند ترمو وود است. محصولات چوب پلاست ترک نمی خورند و تغییر شکل نمی دهند و هیچ مشکلی مانند صرفه جویی در سطح و پیچ و تاب وجود ندارد. در تولید و پردازش ، می توان رنگ های مختلفی به محصولات اضافه کرد که به طور کامل تقاضای رنگ مشتری را برآورده می کند. انتخاب پذیری زیاد است و نیازی به تعمیر و نگهداری نیست ، که کمتر از هزینه نگهداری چوب سنتی مانند ترمو وود است.

ویژگی های محیطی چوب پلاست

محصولات چوب پلاستبر پایه پلیمر PE از نظر کیفیت ، وزن سبک ، محصول قوی ایی هستند و مواد قابل بازیافت هستند

سفارشی سازی محصولات چوب پلاست

محصولات کامپوزیت چوب پلاست را می توان با توجه به نیاز مشتری طراحی کرد. وزن ، مشخصات ، اندازه و رنگ محصولات کامپوزیت چوب پلاست می تواند سفارشی باشد و نیازهای مشتریان را به طور کامل برآورده کند.

مقاومت چوب پلاست در برابر شرایط جوی مختلف

این بزرگترین تفاوت بین چوب پلاست و چوب معمولی و ترمو وود است. چوب پلاست دارای مزایای ضد آب ، ضد رطوبت ، ضد حشرات ، ضد خوردگی ، مقاومت در برابر خوردگی ، بدون ترک خوردگی و بدون تغییر شکل است. چوب معمولی می تواند مشکلاتی مانند کپک زدن و ترک خوردن را پس از مدتی استفاده ایجاد کند ، که این مشکل اجتناب ناپذیر چوب های معمولی است.

عمر مفید چوب پلاست

در مقایسه با چوب معمولی ، مواد چوب پلاست چندین برابر عمر مفید دارند و می توانند به طور معمول برای 10-15 سال استفاده شوند. نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد و نیازی به رنگ آمیزی ندارد و در هزینه های زیاد مشتریان صرفه جویی می شود. چوب معمولی و ترمو وود نیاز به نگهداری منظم رنگ و هزینه های بالای نگهداری دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید