پلاست 01 - کامپوزیت های چوب پلاست برای رستوران و فود کورت ها

کامپوزیت های چوب پلاست برای رستوران و فود کورت ها

چوب پلاست برای رستوران از جمله کاربردهای این روزهای این متریال در دنیا می باشد. محبوبیت دکورهای چوب پلاستی برای پروژه های خانگی و شخصی در سال های اخیر افزایش یافته است زیرا صاحبان خانه های هوشمند به دنبال استفاده از فضای بیرونی خود و بیرون آوردن فضای داخلی هستند. چیزی که مشتریان نیز شروع به درک آن کرده‌اند این است که چگونه از فضاهای خانه خود استفاده می‌کنند، و افزایش ورود از فضای نشیمن به باغ به این معنی است که کاملا منطقی است که خانه را با محصولات چوب پلاست گسترش دهیم، و فضاهای اضافی برای بازی، معاشرت و استراحت فراهم کنیم که بسیاری از آن‌ها را به عنوان فضایی تلقی می‌کنند.

این ایده ورود به فضای باز آشکارا یکی از جنبه‌های کلیدی تجارت مهمان‌ نوازی است و صاحبان مشاغل به ویژه در بخش رستوران‌ها و فود کورت ها از زمان ممنوعیت سیگار کشیدن در سال 2017 شروع به سرمایه‌گذاری هنگفتی در فضاهای بیرونی کرده‌اند. مالکان به طرز خلاقانه ای در مورد چگونگی مدیریت جمعیت فکر کنند و از تجمع گروه ها در مناطق اشتباه اجتناب کنند.

تعداد زیادی از فود کورتها، رستوران‌ها و کافه‌ها تصمیم گرفتند این مشکل را با محصولات چوب پلاست حل کنند و حتی بخاری ‌هایی برای گرم نگه داشتن کسانی که در عصرها سیگار می‌کشند، می‌نوشند یا فقط هوای تازه را می‌خورند، معرفی کردند.

برخی از چوب‌های سنتی مانند ترمو وود  برای این کار استفاده می‌کردند، اما حجم عظیمی که این مناطق دریافت می‌کنند به این معنی است که چوب و با ترمو وود می‌تواند سریع‌تر از متوسط ​​پروژه خانگی شما تخریب شود. اگر اهل کافه یا رستوران معمولی هستید، احتمالاً چوب‌هایی را دیده‌اید که پشت آن‌ها به‌نظر می‌رسد که به شدت تحت تأثیر زمستان‌ها قرار گرفته‌اند، بدون اینکه به نوشیدنی‌های ریخته شده و ته سیگار اشاره کنیم.

اهمیت چوب پلاست در این فضا

مزیت بزرگی که محصولات چوب پلاست می تواند برای مناطق عرشه دار کافه ها و رستوران ها ایجاد کند، در همین جا نهفته است. مخصوصاً برای دومی، محصولات چوب پلاست می‌توانند استحکام لازم برای غذاخوری در فضای باز را فراهم کنند و به راحتی وزن مبلمان، میز، صندلی، چتر و البته یک رستوران کامل از غذاخوری‌های را در خود نگه دارند. یکی از مشکلاتی که محصولات چوبی برای فضاهای عمومی ایجاد می کند این است که دائماً به نگهداری و نگهداری نیاز دارد.

خراش یک صندلی، نوشیدنی ریخته شده، شیشه خرد شده – برای صاحبخانه‌ها و رستوران‌داران می‌تواند بسیار سخت و پرهزینه باشد که به طور منظم علائم، لکه‌ها و براده‌ها را در عرشه‌های چوبی تعمیر کنند و به همین دلیل است که بسیاری از آنها به سمت محصولات چوب پلاست می‌روند. احتمال تاب خوردن، شکافتن یا پوسیدگی نیز بسیار کمتر است.

مزایای چوب پلاست در رستوران ها و فود کورت ها

یکی دیگر از مزایای آشکار این است که محصولات چوب پلاست را می توان در تمام طول سال استفاده کرد. حتی در پاییز و زمستان، محصولات چوب پلاست در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی مقاومت می‌کند، بنابراین جفت کردن محصولات چوب پلاست با سازه‌های بیرونی مانند آلاچیق و سایبان‌ها و پرگولا و وارد کردن بخاری‌ها به فضای بیرون می‌تواند اطمینان حاصل کند که صاحبان مشاغل می‌توانند غذا خوردن و آشامیدن در فضای باز را در طول سال ارائه دهند و به طور اساسی از دغدغه های ترمو وود و چوب اجتناب کنند.

از دست دادن پوشش های بسیار مهم عرشه‌های چوبی در شرایط سرد و یخبندان می‌توانند به شدت لغزنده شوند و فود کورتها و رستوران‌هایی که فقط فضای بیرونی چمن‌پوش دارند، در فصل زمستان با مشکلات آشکاری مواجه می‌شوند. محصولات چوب پلاست محیطی تمیز و ایمن را برای مشتریان ایجاد می کند تا از نوشیدنی یا مقداری غذا در فضای باز لذت ببرند.

کفپوش های چوبی سنتی همچنین می تواند برای مناطق خدمات غذایی رستوران ها و میخانه ها که غذا به راحتی در شیارها گیر کرده و خطر لغزش شود، مشکل ساز باشد. شیارها همچنین هنگام راه رفتن با پاشنه می توانند مشکلات آشکاری ایجاد کنند و می توانند به تخته و کفش آسیب بزنند!

استاندارد مقاومت به آتش چوب پلاست

در بریتانیا این ایده ایمنی در قوانین آتش نشانی در اطراف کفپوش چوب پلاست ادامه دارد. کامپوزیت پرایم HD Deck XS® Fire  همان مزایای HD Deck XS® را ارائه می‌کند، اما دارای درجه آتش در سطح کلاس B است. این رتبه بالاتر آرامش خاطری را برای صاحبان مشاغل، به ویژه کسانی که به احتمال زیاد سیگاری در مناطق بیرونی خود دارند، فراهم می کند. اقدامات ایمنی در برابر آتش به طور فزاینده ای توسط نهادهای نظارتی ساختمان، به ویژه در بالکن ها تعیین می شود و این جایی است که محصولات چوب پلاست می توانند مزیت بزرگی ایجاد کنند. تخته های چوبی به وضوح خطراتی در مورد ایمنی در برابر آتش دارد، بنابراین انتخاب محصولات چوب پلاست دارای درجه آتش سوزی به طور فزاینده ای به عنوان گزینه معقول در نظر گرفته می شود.

یکی دیگر از مزایای ساختاری برای صاحبان مشاغلی که به دنبال نصب کفپوش های چوب پلاست هستند، روش هوشمندانه آن برای ارائه منطقه بندی است. بسیاری از مدیران رستوران ها یا کافه ها به دنبال جدا نگه داشتن نوشیدنی ها و ناهار خوری ها، به ویژه در خارج از منزل ، بنابراین محصولات چوب پلاست مزیت ایجاد مناطق مشخص شده را ارائه می دهد – مثلاً با داشتن یک بخش از محصولات چوب پلاست و دیگری یک پاسیو سنگی یا با داشتن دو رنگ متمایز از محصولات چوب پلاست. ایجاد مناطق به وضوح تعریف می شوند.

اگرچه محصولات چوب پلاست دوام بهتر، نگهداری کمتر و افزایش ارزش ایمنی را نسبت به جایگزین چوب خود فراهم می کند، در نهایت بسیاری از رستوران داران و فروشندگان به دلیل یک چیز، محصولات چوب پلاست را انتخاب می کنند: زیبایی شناسی. به طور فزاینده ای آشکار و در واقع بدیهی است که محصولات چوب پلاست شیک تر و مجلل تر به نظر می رسد و صاحبان مشاغل می خواهند این ایده لوکس و کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید