پلاست 10 - روفگاردن و تراس باغ شگفت انگیز با چوب پلاست

روف گاردن و تراس باغ شگفت انگیز با چوب پلاست

چگونه یک روف گاردن و تراس باغ شگفت انگیز ایجاد کنیم؟ ازآنجایی که زمین های باز و  یا باغ های  عمومی به دلیل کمبود زمین در دسترس به آرامی از چشم انداز شهری ناپدید می شوند، باغ تراس اکنون در حال پر کردن این جاهای خالی است. بالکن‌ ها و تراس ‌های وسیع در آپارتمان‌ها در حال حاضر بیش از مکان‌ های کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند. باغ تراس مکان‌ های جایگزین خوبی را برای دور هم جمع شدن دوستان و خانواده ، فضای شخصی برای یوگا و پیاده‌ روی صبحگاهی فراهم می‌ کند. بنابراین چگونه می توان یک باغ تراس شگفت انگیز ایجاد کرد؟ با کمی خلاقیت و برنامه ریزی، و استفاده از محصولات چوب پلاست پلاستو وود می توانید خودتان آن را برنامه ریزی کنید، در اینجا چند ایده عالی برای شما وجود دارد.

استفاده از چوب پلاست در روف گاردن و تراس باغ

اگرچه اجباری نیست، اما هنوز هم ممکن است متوجه شوید که چوب پلاست تقریباً محصول جدایی ‌ناپذیر هر باغ تراس و یا روفگاردنی است که در هر جایی می‌بینید. چوب پلاست کیفیت بسیار خوبی دارد تا به عنوان یک محافظ در برابر آب و هوای مختلف در فصول مختلف سال عمل کند. در محیط سرد گرم و در آب و هوای گرم خنک می ماند. بسته به بودجه، می توان گزینه های مختلفی را انتخاب کرد، یا دکینگ چوب پلاست و ی ا دیوارپوش های چوب پلاست. کفپوش‌ های چوب پلاست وقتی در ترکیب با چمن‌ و مسیر سنگ‌ریزه‌شده استفاده می‌شوند، شگفت‌انگیز به نظر می ‌رسند.

300x300 - روفگاردن و تراس باغ شگفت انگیز با چوب پلاست

استفاده از چوب پلاست در روفگاردن و تراس باغ

چمن طبیعی و چمن مصنوعی در روف گاردن

هیچ باغی بدون گیاه و چمن نیست. این بستگی به محدودیت مکان یا انتخاب شخصی شما دارد، می توانید از چمن مصنوعی یا چمن طبیعی استفاده کنید. برای چمن طبیعی، یکپارچگی ساختاری تراس و روفگاردن باید ارزیابی شود و سیستم ضد آب و زهکشی مناسب باید به شدت درست کار شود. هر جا که این امکان پذیر نباشد، می توان سراغ چمن های مصنوعی نیز رفت. اگر بودجه انعطاف‌ پذیری دارید، گزینه‌هایی در بازار برای چمن ‌های مصنوعی وجود دارد که نه تنها ظاهر را تقلید می‌کنند، بلکه بر مزایای چمن طبیعی نیز غلبه می‌کنند.

02 300x300 - روفگاردن و تراس باغ شگفت انگیز با چوب پلاست

ترکیب چوب پلات و چمن مصنوعی

قلوه سنگ در روف گاردن

سنگریزه ها و صخره ها در اندازه ها و رنگ های مختلف جزء لاینفک مفهوم باغ ژاپنی هستند. آنها می توانند در امتداد حاشیه جان پناه، آلاچیق و پرگولا پراکنده شوند. در زیر آن نیز می توان یک زهکشی طراحی کرد، بنابراین می توان آب سرریز شده در طول فصل بارندگی را از سراسر تراس جمع آوری و تخلیه کرد. همچنین می‌توانیم مسیر کوچکی از این سنگ ‌ریزه‌ها بسازیم تا راه رفتن در این مسیر برای مدتی با پای برهنه، طب فشاری طبیعی برای پاهای شما فراهم کند.

آلاچیق و سایبان

پرولای چوبی _ باغ تراس

آلاچیق ها آپشن های  دیگری برای تکمیل نمای باغ تراس و یا روفگاردن هستند. این حس فضای بسته را در تراس کاملاً باز ارائه می دهد. اینها سازه های موقتی هستند و به سقف موجود وزن زیادی اضافه نمی کنند. تعداد کمی از مردم می خواهند قسمتی از تراس را به عنوان یک مکان کوچک گرد هم بسازند، که ممکن است شامل یک بار کوچک، پیشخوان انباری و تعداد کمی صندلی باشد. آلاچیق و پرگولاها فضایی نیمه سرپوشیده را ارائه می دهند و می توان سقف شیشه ای را روی آن قرار داد تا در هنگام دور هم جمع شدن از سرما یا باران محافظت کند.

پروفیل‌های چوب پلاست پرگولا با دوام فوق‌العاده بهترین گزینه برای طراحی معماری داخلی و خارجی متعدد مشخص می‌کند. پروفیل های آلاچیق پلاستو وود با نمایش رنگ ها و بافت های چوب طبیعی در مقایسه با چوب طبیعی یا فلزات در شرایط بیرونی در برابر آب و هوا مقاوم تر هستند.

به عنوان یک جایگزین بسیار مقرون به صرفه برای سایر مواد دکور داخلی و خارجی معمولی، مقاطع چوب پلاست پلاستو وود بادوام، استحکام بالا و سبک هستند و آنها را برای کاربردهای بیرونی ایده آل می کند و نیاز به نگهداری بسیار کم و بدون رنگ آمیزی است و کاملا ضد موریانه دارد.

03 300x300 - روفگاردن و تراس باغ شگفت انگیز با چوب پلاست

ساخت پرگولا با چوب پلاست در روفگاردن

نشستن در فضای باز روف گاردن

مبلمان در فضای باز _ باغ تراس

مبلمان نشیمن ساخته شده از چوب پلاست پلاستو وود در فضای باز، برای هر باغ تراس و روفگاردنی برای لذت بردن از عصرهای خنک تابستان یا بعد از ظهر زمستان ضروری است. این مبلمان بادوام و ضد آب است. فضای خود را زیبا کنید و چند صندلی با میز قهوه در بین آن ها اضافه کنید.

فلاورباکس های چوب پلاست در روفگاردن و تراس

کاشت باکس _ باغ تراس

گیاهان سایز بزرگ ترجیحاً انواع مختلف نخل جزء دیگری است که در برنامه ریزی باغ تراس  و روفگاردن باید در نظر گرفته شود. از گلدان های جعبه ای ساخته شده از تایل خای چوب پلاست استفاده کنید زیرا سبک وزن هستند و عالی به نظر می رسند، شکل ها و اندازه های مختلفی دارند و به فضای بیرونی زیبایی می بخشند. گیاهان بزرگ در امتداد دیوار دیواره مانع طبیعی در برابر دید ساختمان‌ های محله می‌شوند و بدون ایجاد دیوارهای واقعی کمی به حریم خصوصی می‌افزایند.

04 300x300 - روفگاردن و تراس باغ شگفت انگیز با چوب پلاست

ساخت فلاورباکس با چوب پلاست در روفگاردن

فواره آب / مجسمه در روف گاردن

هنر مجسمه سازی _ باغ تراس

پس از انجام کارهای دیگر همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک مجسمه با اندازه خوب بخرید. ممکن است مانند بودای مدیتیشن، اثر هنری مورد علاقه شما، درخت مینیاتوری یا یک آبنما باشد و آن را در نمایان ترین گوشه یا وسط دیوار تمام قد چوب پلاستی قرار دهید. اگر از نظر فنی امکان پذیر باشد، حتی ممکن است به سراغ یک حوضچه کوچک با نیلوفرهای شکوفه در اطراف بروید تا ظاهر باغ تراس و روفگاردن را تکمیل کنید.

اکنون باید ایده ای کامل در مورد چگونگی ایجاد یک باغ تراس و یا روفگاردن شگفت انگیز داشته باشید. این نکات را رعایت کنید و خودتان یک باغ تراس و روف گاردن با محصولات چوب پلاست پلاستو وود ایجاد کنید، تا مکانی زیبا برای شما طراحی ایجاد شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید