چوب پلاست

همه جای برای استفاده از چوب پلاست

استفاده از چوب پلاست (WPC) یک راه حل عالی برای بسیاری از نیازهای تجاری و خانگی است. ایراد چوب های خام و ترمو وود صرفاً این است که می تواند هم گران باشد، هم مستعد پوسیدگی است و باید خیلی سریع با موادی که با عناصر بادوام تر ترکیب شده است جایگزین شود. همچنین نیاز به رنگ آمیزی های دوره ایی و سالانه هستند. اگر کلمه “پلاستیک” شما را نگران می کند، نترسید: همه محصولات چوب پلاستِ پلاستو وود قابل بازیافت است و  با آرد چوب ساخته شده اند و در نتیجه برای تولید آن هیچ درختی قطع نمی شود. هنگامی که به دوام، ایمنی بدون به خطر انداختن ارزش زیبایی شناختی یا اعتبار زیست محیطی نیاز دارید، به سراغ نام های قابل اعتمادی مانند پلاستو وود برای راه حل های چوب پلاستی بروید که شما را نا امید نخواهند کرد.

بیایید نگاهی به بسیاری از برنامه های کاربردی متنوع برای چوب پلاست بیندازیم:

استفاده از چوب پلاست در باغ ها

برای پروژه‌های باغی مقرون ‌به ‌صرفه و کم‌هزینه، مانند کفپوش، مسیرها، بسترهای مرتفع؛ محصولات چوب پلاست (WPC)  بی‌ دغدغه است، به‌ویژه اگر عناصری وجود داشته باشند که تقاضای زیادی برای منطقه ایجاد کنند، مانند رطوبت یا گرما. با کفپوش های چوب پلاست با هر چالشی که این عناصر می توانند در آن ایجاد کنند، مقابله کنید.

استفاده از چوب پلاست در پشت بام (روفگاردن) و بالکن

نیازی نیست که مصالح نمای بیرونی زشت باشند یا عملکرد محیطی را به خطر بیندازند: سقف ها مکان ایده آلی برای نصب  چوب پلاست هستند. زیرا باید در مقابل عناصر اب و هوایی مقاومت کنند و در عین حال، ساختمان هوشمندانه و زیبا به نظر برسد. در همین حال، بالکن ها، تراس های روی پشت بام یا سطوح نیم طبقه در فضای باز، همگی از مزایای پیچیده و در عین حال کاربردی که چوب پلاست به ارمغان می آورد بهره مند می شوند.

استفاده از چوب پلاست در مدارس و دانشکده ها

مراکز آموزشی، مانند مدارس، مهدکودک ها و کالج ها، اغلب وظیفه پیدا کردن مواد بادوام و در عین حال مقرون به صرفه را دارند که مراقبت از آنها آسان است و تا زمانی که ممکن است دوام بیاورند. هنگامی که روزانه هزاران جفت پا روی یک طبقه می‌چرخید، و همچنین مواد شیمیایی تمیزکننده‌ی صنعتی در آن مکان استفاده می‌شوند، به یک مصالح ساختمانی نیاز دارید – مانند یکی از محصولات چوب پلاستِ پلاستو وود – که ظاهر عالی و عملکرد فوق‌العاده‌ای برای سالهای آینده داشته باشد.

چوب پلاست در اوقات فراغت

از آنجایی که باشگاه‌های سلامت، سالن‌های ورزشی، استخرها و چشمه‌های آب‌گرم به طور فزاینده‌ای در روتین‌های روزمره مردم قرار می‌گیرند، مشتریان انتظار دارند محیط‌هایی که آنها را به بازگشت وادار کند، روز به روز. کفپوش های چوب پلاستِ پلاستو وود در کنار جکوزی یا استخر شنا عالی به نظر می رسد و یا استفاده در اتاق های رختکن  به جای چوب و ترمو وود که در محیط های مرطوب و پرتردد بیشتر در معرض پوسیدگی است. آیا قصد دارید یک اقامتگاه اسکی یا استراحتگاه جنگلی باز کنید؟ چوب پلاست هایِ پلاستو وود یک انتخاب هوشمندانه است.

چوب پلاست در مراقبت های بهداشتی

چه یک آسایشگاه باشد یا یک مرکز توانبخشی، محیط های زیادی وجود دارد که محصولات چوب پلاست عملکرد ساختمان را تکمیل می کنند. محیط های مراقبت های بهداشتی به مواد ایمن، مقرون به صرفه، غیر سمی و با نگهداری کم نیاز دارند که باعث درد سرهای اضافی نمی شوند. با مقاومت در برابر رشد کپک و قارچ، محصولات چوب پلاست، کفپوش و نرده ها خطر سلامتی مرتبط با هاگ های موجود در هوا و رطوبت طولانی مدت را خنثی می کند. این ماده بادوام است و به راحتی تمیز و استریل می شود و آن را برای باغ بیمارستان ها، بالکن ها و تراس های دیگر ایده آل می کند.

استفاده از چوب پلاست در اتاق های باغ

به بیرون بروید و در محیط های خارج از خانه یک اتاق باغ بسازید که عناصر طبیعت را در یک فضای نشیمن بگنجاند. مشکل این است که گیاهان، به ویژه انواع گرمخانه‌ای که در بسیاری از باغ‌ها یافت می‌شوند، به محیطی مرطوب نیاز دارند که کپک‌ها و حشرات را جذب می‌کند که از مواد پوسیده تغذیه می‌کنند. به‌جای کاشی ‌هایی که می‌توانند لغزنده شوند و چوب‌های ساده که ممکن است بد بو شوند، چوب پلاست را برای موادی با ماندگاری طولانی انتخاب کنید که در کنار طبیعت عالی به نظر می‌رسد.

استفاده از چوب پلاست در سوله ها و ساختمان های مدولار

در عصر WFH (دور کاری)، بسیاری از مردم در حال تغییر ساختمان ‌های موجود در فضای باز یا ایجاد ساختمان ‌های جدید هستند تا به عنوان یک دفتر عمل کنند.  چوب پلاست را به‌ عنوان محصولی انتخاب کنید که به صورت روزانه و روزانه عملکرد عالی دارد. همچنین  بازسازی یک قفسه ابزار قدیمی، و یا برای دیوارها و کفپوش ها عالی هستند و در طول سال ها به اندازه محصولات طبیعی مانند ترمو وود یا فرش، کثیف نمی شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید