چوب پلاست در روفگاردن

کفپوش ها چوب پلاست می تواند مزایای زیادی را به خصوص در مورد جایگزین های چوبی و ترمو وودی ارائه دهند.


در کنار مصارف مختلف چوب پلاست (وودپلاست) در موارد مختلف ساختمان، امروزه احداث روفگاردن (Roof garden)، بام سبز یا فضای سبز پشت بام در شهرها علاوه بر زیبایی ساختمان به عنوان یک روش بهبود کیفیت هوا و کاهش گرمایش شناخته می شود.

از سوی دیگر کمبود فضا و زمین های با قیمت بالا، افزایش تعداد پارک ها و فضای طبیعی را دشوار می کند که این دلیلی بر اهمیت روف گاردن است. این در حالیست که در این شرایط استفاده از وودپلاست/ چوب پلاستیک روفگاردن مناسب ترین راه حل و دلیل محبوبیت آن در طی سالهای اخیر، به ویژه در شهرهای بزرگتر و توسعه یافته است.

اهمیت روفگاردن

در روفگاردن، شما می توانید منظره ایی با وسعت دریا، آسمان آبی، نسیم، آفتاب با کمی خنکی، آلاچیق های شیک در فضای باز بصورت مسقف و یا پرگولا همراه با یک مبل بزرگ و راحت چوب پلاستی، و مجموعه ای از محصولات عالی چوب پلاست را ببینید. مهمانی در روف گاردن، یک قرار در فضای باز با آفتاب جذاب بسیار خوب است. در شهرهای شلوغ و پرشور، روفگاردن به زیستگاهی برای آرامش بخشیدن به زندگی تبدیل شده است. البته این مناظر فقط با گل و درخت و آب زیبا نمی شود. بلکه طراحی روفگادن با آلاچیق ها و پرگولاهای چوب پلاستی به فضای باز گسترش می دهد و به زندگی بی نهایت و سبکی متنوع به باغ می افزاید.

استفاده از روفگاردن، چوب پلاست، وودپلاست

در روفگاردن، با کفپوش‌های چوب پلاست در فضای باز و آلاچیق با سقف در فضای باز، پاهایتان روی زمین نرم قدم گذاشته و هوای تازه را تنفس کنید. چوب پلاست، وودپلاست می تواند چنین فضای را برای شما خلق کند، مبلمان فضای باز قرار دهید، بی سر و صدا دراز بکشید، غروب خورشید را ببینید. در روفگاردن می توانید میز، صندلی و چتر بچینید، چای معطر بنوشید و آرام ترین اوقات روز را سپری کنید.

روف گاردن با آلاچیق در فضای باز، سبک زندگی شیک و مناظر طبیعی دوردست را در خود جای داده است. نگاهی آرام به مناظر بیندازید، از وزش نسیم تازه، هوای تازه و ابرهای شگفت‌انگیز لذت ببرید، همه مانند یک نقاشی منظره طبیعی است و این جادوی روفگاردن در زندگی شهری می باشد.
ما همیشه با کیفیت بالا وتکنولوژی بالا، برای تولید محصولات لازم جهت استفاده از چوب پلاست در روف گاردن با سطح بالایی از خدمات تلاش کرده‌ایم.

ما به استانداردهای بالا پایبند هستیم، کیفیت را به شدت کنترل می کنیم و آگاهی لازم در مورد کیفیت را در قلب هر کارمند نفوذ می دهیم. ما همچنین “کیفیت برای بقا، یکپارچگی برای توسعه” را به عنوان ارزش اصلی شرکت در کنار تولید محصول با کیفیت بالا و طراحی نوآورانه و همچنین حفظ منافع مشتریان قرار داده ایم.

مزایای کفپوش چوب پلاست، وودپلاست در روف گاردن

با مزایای کفپوش های چوب پلاست در روف گاردن آشنا هستید؟ شاید برخی از آنها را در اکانت بازسازی خانه در اینستاگرام یا یکی از چندین برنامه دکور خانه در تلویزیون دیده باشید؟ مزایای زیبایی شناختی برای همه وجود دارد. اما آیا تحقیق خود را در مورد لیست کامل مزایای استفاده از کفپوش های چوب پلاست انجام داده اید؟ احتمالاً بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می کردید وجود دارد.
در سال‌های اخیر، ما شاهد حرکت عظیمی به سمت این مفهوم بوده‌ایم که خانواده‌ها اتاق‌های اضافی را بدون نیاز به آجرکاری به خانه خود اضافه می‌کنند.

این البته بیرون بردن فضای داخلی است. صاحبان خانه های با هوشیاری به طور فزاینده ای مرزهای بین مناطق نشیمن یا آشپزخانه و فضای روفگاردن را یکی می کنند. به خصوص در آب و هوای امروزی، صاحبان خانه دیگر فضای بیرونی خود را بدیهی نمی دانند و با دقت بیشتری به انتقال بین فضای داخلی و خارجی می پردازند.

انتخاب کفپوش چوب پلاست برای روفگاردن

انتخاب کفپوش چوب پلاست (وود پلاست/ چوب پلاستیک) و سرمایه گذاری در مبلمان باغی مناسب می تواند تأثیر اتاق های اضافی را در خانه – به ویژه در تابستان – ایجاد کند.
ایروزها خانواده‌ها شروع به نگاه کردن به کفپوش چوب پلاست به عنوان سرمایه‌گذاری برای گسترش فضای اجتماعی خود می‌کنند و بدون زحمت محیط مناسبی را برای نوشیدنی‌ های آرامش‌ بخش بعد از ظهر یا یک مهمانی شام کامل فراهم می‌کند. همچنین محصولات چوب پلاست را می‌توان به درب پشتی، درهای پاسیو یا درهای دوتایی تبدیل کرد.
یکی دیگر از مزایای بزرگ محصولات چوب پلاست – به ویژه برای خانواده ها یا کسانی که اغلب معاشرت می کنند – عدم نگهداری دوره ایی آنها است. صادقانه بگویم، برخی از مردم نمی‌خواهند دائماً با لکه‌کردن کفپوش هاو رفع عیوب، براده‌ها، پوسیدگی یا بدتر از آن، اذیت شوند. برای بسیاری، ایده محصولات چوب پلاست با ایده هایی از آرامش، مراقبت از خود و حس زندگی بدون دردسر همراه است.

بیایید به آن فکر کنید: چه کسی واقعاً از دست به زانو گرفتن و تمیز کردن کفپوش های چوبی و یا ترمو وودی یا کار رنگ آمیزی مجدد آن لذت می‌برد؟ کفپوش چوب پلاست انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال افزودن محیطی زیبا به روفگاردن خود هستند – دستیابی به ظاهر چوب با کیفیت بالا بدون پوسیدگی، تاب برداشتن یا خرد شدن – محصولات چوب پلاست متریالی هستند که به طور خاص برای مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی در دراز مدت طراحی شده است.

فضای جدید با چوب پلاست در روفگاردن

با توجه به اتفاقات بی سابقه اخیر در جهان بلخص بیماری کرونا، تقریباً همه افرادی که فضای بیرونی دارند به دنبال استفاده از آن هستند، بر اساس این واقعیت که اکثر مردم زمان بسیار بیشتری را در خانه خود می گذرانند. چیزی که با ایده استفاده از فضای بیرون گره خورده است، تمرکز بر سلامت روان و اهمیت ورزش، دریافت هوای تازه و تأمل در مورد دنیای پیرامون است. اینروزها محبوبیت فزاینده در مدیتیشن، یوگا، و ورزش های عمومی منجر به ایجاد مناطق تمرینی در محیطهایی مانند روفگاردن شده است که نمونه ی متفاوتی از “سالن ورزشی خانگی” است، به ویژه به دلیل اینکه در فضای باز هستند.

روفگاردن، چوب پلاست، وودپلاست

اینجاست که در روفگاردن، چوب پلاست، وودپلاست  می تواند مزایای زیادی را به خصوص در مورد جایگزین های چوبی و ترمو وودی ارائه دهند. به عنوان مثال، محصولات چوب پلاست شبیه چوب طبیعی به نظر می‌رسند، اما برای تمرینات خانگی بسیار ایمن‌تر است، زیرا روی زمین لیز نمی‌خورید و محصولات مستعد پوسیدگی، تاب برداشتن و خرد شدن نیستند.

همچنین برای خانواده‌های دارای فرزند بسیار مفید است، زیرا می‌توانند با آگاهی از این که بچه‌های کوچک می‌توانند بدون ترس از لیز خوردن یا زخمی شدن، تا دلشان میخواهد بر روی کفپوش های چوب پلاست بازی کنند. در محیط های روفگاردن کفپوش های چوب پلاست گرما را به خوبی تنظیم می‌کند، بنابراین بچه‌هایی که با پای برهنه از خانه عبور می‌کنند و به روی کفپوش چوب پلاست می‌روند، حتی در تابستان سوزان، شوک زیادی را متحمل نمی‌شوند. شکاف‌های بین تخته‌های کامپوزیت نیز کوچک‌تر از تخته های چوبی و ترمو وود است، که گم کردن وسایل را بسیار سخت‌تر می‌کند و از به دام انداختن یا آسیب دیدن انگشتان کودکان برای نجات اسباب‌بازی مورد علاقه‌شان جلوگیری می‌کند!
یکی دیگر از مزایای کلیدی کفپوش چوب پلاست برای پروژه روفگاردن شما زهکشی آن است. طراحی منحصر به فرد آنها آب را از کفپوش چوب پلاست شما تخلیه می کند اما می توان از آن در تمام طول سال استفاده کرد – به این معنی که چمن باتلاقی وجود ندارد. به این معنی است که می‌توانید با زهکشی انعطاف‌پذیر و خلاق باشید – چیزی که به‌ویژه با چوب و ترمو وود کنترلی روی آن ندارید.

چوب پلاست (پلاستو وود) و روفگاردن

در نهایت، پلاستو وود محصولات چوب پلاست را به صاحبان خانه هایی که به دنبال یک روفگاردن درجه یک با طیف وسیعی از گزینه های زیبایی شناختی هستند، ارائه می دهد. در پلاستو وود، ما طیف وسیعی از محصولات چوب پلاست‌های را با رنگ‌های مختلف ارائه می دهیم و به مشتریانمان خدمات سفارشی برای پروژه‌های شخصی‌شان ارائه می‌کنیم. محصولات چوب پلاست با تعمیر و نگهداری کم و دوام بالا، جایگزین جذابی برای کفپوش های چوبی سنتی است.
محصولات چوب پلاست به مشتریان این امکان را می دهد که به ظاهر و احساس چوب واقعی دست یابند، اما با گزینه های متعددی که ظاهر را با سلیقه و نیازهای خاص خود تطبیق می دهند. کفپوش پلاستو وود با سطح برجسته سه بعدی دارای زیبایی خاص و ضد لغزش است که ایمنی کامل خانواده و مهمانان شما را تضمین می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید